افزایش سه برابری قیمت پارچه فرم مدارس

  1. خانه
  2. اخبار
  3. افزایش سه برابری قیمت پارچه فرم مدارس

رئیس اتحادیه خیاطان استان همدان از افزایش قیمت پارچه خبر داد و بیان کرد: قیمت پارچه‌های تولید در داخل امسال سه برابر افزایش داشته به همین علت نیز لباس فرم مدارس با افزایش قیمت روبرو بوده است.

سید رضا حسین گفت: پارچه‌هایی که برای روپوش مدارس استفاده می‌شوند، تولید داخل هستند و با افزایش سه برابری نسبت به سال گذشته در بازار عرضه می‌شوند.حسینی با بیان این موضوع که دستمزد خیاطان در سال جاری افزایش چشمگیری نداشته است، ادامه داد: دستمزد خیاطان تولیدی‌های استان ۲۰ درصد رشد کرده است و ۸۰ درصد تولید کنندگان استان سفارش تولید فرم مدارس را انجام می‌دهند.

وی با بیان سایزبندی لباس فرم مدارس از آمادگی تا دبیرستان، اضافه کرد: قیمت لباس‌ها بر اساس سایز از ۶۰ هزار تومان به بالا در بازار خواهد بود و با توجه به دریافت سفارش از مدارس و جنس پارچه‌ای که در خواست شده، مابه التفاوت نرخ‌ها ار خانواده‌ها دریافت می‌شود، برای مثال قیمت روپوش دانش آموزان مدارسی با سفارش جنس فاستونی ۱۰۰ هزار تومان است.

حسینی افزود: خانواده‌ها باید مابه التفاوت قیمت تمام شده تولید را پرداخت کنند و همچنین سفارش مدارس با توجه به رایزنی مدیران مدارس با مسئولان اولیا و مربیان مدرسه و سنجش توانایی مالی خانواده‌ها تعیین می‌شود.

این مقام مسئول قیمت مقنعه عرضه شده برای فرم مدارس ویژه دختران را نیز اعلام کرد: مقنعه مدارس ۱۰ هزار تومان و مقنعه دبیرستانی و دانشجویی ۱۶ هزار تومان است. سید رضا حسینی رئیس اتحادیه خیاطان استان همدان گفت: تعداد سفارش دریافتی از مدارس حدود ۸۰ هزار روپوش است اما آمار دقیقی از تعداد تولید فرم مدرسه‌ها در تولیدی‌های استان در دست نداریم و تا پایان مهر ماه آمار دقیق را ارائه می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست