همه چیز درباره پیراهن های اسپرت مردانه

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. همه چیز درباره پیراهن های اسپرت مردانه

پیراهن مردانه اصلی‌ترین بخش در استایل آقایان است که در مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. به منظور تولید پیراهن های مردانه معمولا از پارچه‌های پنبه‌ای یا نخی استفاده می‌شود تا پیراهن استایل و تنخور مناسب‌تری داشته باشد. در میان تمامی مدل‌های پیراهن‌های مردانه، پیراهن‌های مردانه اسپرت از محبوب‌ترین مدل‌ها هستند که در فصل تابستان و بهار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. با ما همراه باشید تا هر آنچه در رابطه با پیراهن های اسپرت مردانه نیاز دارید را بررسی کنیم.

پیراهن های اسپرت مردانه

همانطور که می‌دانید پوشیدن دائم کت و شلوار کار دشوار و خسته‌کننده‌ایی است، از همین رو بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند تا به جای پوشیدن کت و شلوار از لباس‌های راحت‌تری مانند پیراهن‌های اسپرت مردانه استفاده کنند. پیراهن های اسپرت مردانه، پیراهن‌هایی هستند که به نسبت پیراهن‌های رسمی دوخت جذب‌تری دارند و محل قرارگیری دکمه و حالت یقه آن‌ها متفاوت است. پیراهن‌های اسپرت مردانه برای استایل‌های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کارخانه پوشاک - پیراهن مردانه

سایزبندی پیراهن های اسپرت مردانه

پیراهن های اسپرت مردانه در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید شده است و در سایزبندی‌های متفاوتی موجود است. سایزبندی‌های پیراهن‌های اسپرت مردانه با توجه به این که فرد چه سایز داشته باشد، به سه دسته تقسیم می‌شوند.

  1. متناسب با اندام
    پیراهن‌های مردانه اسپرتی که متناسب اندام دوخته می‌شوند نه گشاد هستند و تنگ و چسبان و فرد با انتخاب این سایز از پیراهن علاوه بر خوش پوشی می‌تواند راحتی خود را نیز تضمین کند.
  2. سایز بزرگ و گشاد
    پیراهن‌های اسپرت مردانه گشاد هرچند احساس راحتی بسیاری را برای آقایان به همراه می‌آورد ولی استایل مناسبی ندارد، به همین علت توصیه می‌شود تا آقایان از پیراهنی متناسب با اندامشان استفاده کنند. هرچند استفاده از پیراهن‌های اسپرت مردانه گشاد برای آقایانی که شکم دارند، گزینه مناسبی است.
  3. چسبان و تنگ
    انتخاب پیراهن‌های مردانه اسپرت تنگ و چسبان باعث می‌شود تا تمامی عیوب بدن فرد نمایان شود و استایل وی را برهم زند. این سایز از پیراهن اسپرت تنها برای آن دسته از افرادی مناسب است که هیکل متناسب و یک دستی داشته باشند.

پارچه مناسب برای پیراهن اسپرت مردانه

هرچند از پارچه‌های مختلفی برای دوخت پیراهن های اسپرت مردانه استفاده می‌شود ولی بهترین و مناسب‌ترین پارچه برای این نوع پوشاک آقایان، پارچه های نخی و پنبه‌ای هستند. استفاده از این نوع پارچه‌ها باعث می‌شود تا پیراهن بر روی تن حالت بهتری داشته باشد و فرد بتواند برای مدت طولانی از آن استفاده کند. همچنین قابلیت تنفس این نوع از پارچه‌ها باعث می‌شود تا پس از چندین بار استفاده پیراهن بوی عرق نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست