رالف لورن در سال ۱۹۳۹ در نیویورک به دنیا آمد. او سومین فرزند از ۴ فرزند خانواده بود. پدر و مادر رالف لورن از مهاجران آشکنازی شهر پینسک بلاروس بودند و شغل پدر وی نقاشی بود. رالف از زمانی که به مدرسه می رفت به خرید لباس بسیار علاقه مند بود و برای اینکه خود بتواند لباس های مورد علاقه اش را تهیه کند، پس از مدرسه سرکار می رفت. رالف پس از پایان دوره تحصیلی اش تصمیم گرفت به دانشگاه نرود. سپس او به دستفروشی و فروختن کراوات پرداخت و پس از آن در چند کلاس معمولی کسب و کار شرکت کرد و اولین فعالیت خود را با تولید و عرضه کراوات آغاز کرد.

زمانی که کراوات های باریک و ساده پرطرفدار بودند، وی کراوات های رنگارنگ و پهن تولید کرد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. به دلیل طراحی های متمایز و خاصی که وی انجام می داد، از همان سنین نوجوانی مورد توجه قرار گرفت.

Ralph Lauren | رالف لورنتاسیس نام تجاری رالف لورن

در سال ۱۹۶۷ در حالی که رالف با برند Beau Brummell همکاری می کرد، کراوات های پهنی که طراحی شده اش را با نام تجاری (پولو) برای فروش به فروشگاه های بزرگ سراسر کشور ارسال عرضه کرد. پس از مدت زمانی وی توانست با دریافت یک وام ۳۰ هزار دلاری یک خط تولید کامل و جامع برای لباس های مردانه تاسیس کند. در سال ۱۹۷۰ وی برنده جایزه Coty Award شد و از آن پس بسیار شناخته شد. به دلیل استقبالی که از برند لارف شده بود، وی تصمیم گرفت تا خط تولید لباس های زنانه ( کت و شلوار) را نیز تاسیس کند.

در سال ۱۹۷۲ رالف تیشرت های نخی آستین کوتاه مردانه بسیار جذابی با ۲۴ رنگ متفاوت به بازار عرضه کرد. روی این تیشرت ها لوگوی برند مشهور پولو که تصویر یک بازیکن ورزش چوگان بود، قرار گرفته بود. پس از عرضه این تیشرت ها، این لوگو به امضای تجاری رالف لورن تبدیل شد. پس از موفقیت های روز افزونی که لورن به دست آورد، نام تجاری خود را گسترس داد و در حال حاضر شامل یک خط تولید لباس های لوکس و مشهور به نام Polo Ralph Lauren، یک خط تولید لباس های کژوال، یک خط تولید عطر و ادکلن و یک خط تولید مبلمان به نام Ralph Lauren Home است.

سرانجام برند لارف لرون

در سال ۲۰۱۵ ارزش ثروت شخصی لورن ۶ میلیارد دلار تخمین زده شد و همین امر باعث شد تا نام وی در لیست ۲۰۰ نفر از ثروتمندترین مردم جهان جای گیرد. لارف لورن پس از یک سال که سهام بردنش در حال سقوط بود از مقاوم خود کناره گیری کرد و استفان لارسون مدیر بین المللی بخش لباس های دریایی قدیمی برند گپ به عنوان مدیر عامل منصوب شد. پس از آن لورن به عنوان مدیر اجرایی و مدیر ارشد کار خود را در برندی که خود تاسیس کرده بود، ادامه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست