آمادگی تولیدکنندگان داخلی برای تامین پوشاک ورزشی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. آمادگی تولیدکنندگان داخلی برای تامین پوشاک ورزشی

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اعلام آمادگی تولیدکنندگان داخلی برای تامین پوشاک ورزشی، گفت: فعالان بخش ورزش کشور، اولویت خود را بر استفاده از پوشاک و تجهیزات ورزشی تولید داخل قرار دهند.

به گرازش وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادق نجفی در نشست مشترک با برخی مدیران تیم‌های ملی و تولید کنندگان پوشاک، بر لزوم حمایت از تولید داخل در دوره تحریم تاکید کرد و ادامه داد: در این شرایط و در سال رونق تولید، برای جلوگیری از خروج بی دلیل ارز از کشور، ضرورت دارد فعالان بخش ورزش، اولویت خود را بر استفاده از پوشاک و تجهیزات ورزشی ملی قرار دهند.

با توجه به تنوع و کیفیتی که تولیدات داخلی از آن برخوردار هستند، وی تاکید کرد: تولید داخل به ویژه در بخش پوشاک ورزشی در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و از نظر کیفی نیز محصولات خوبی را به بازار عرضه می‌کند.

عدم تعطیلی واحدهای تولیدی پوشاک به دلیل بدهی

صادق نجفی ضعف اصلی تولید داخل را مربوط به برندسازی دانست و تاکید کرد: ورزش، محیطی کاملاً رسانه‌ای دارد و می‌توان در راستای ترویج اهداف بزرگ “نهضت ساخت داخل” و نیز جلب مشارکت عمومی به ویژه نسل جوان به سمت حمایت از تولیدات داخلی حرکت کنیم.

در این نشست، تولید کنندگان داخلی آمادگی خود را برای تولید پوشاک ورزشی اعلام کردند و بدین ترتیب درصد قابل توجهی از پوشاک ورزشی داخلی کشور از این پس توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می شود. با اتخاذ این تصمیم از خروج ارز و همچنین تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می شود و می‌توان شاهد رونق بخش‌های مختلف نیز بود. در راستای این تصمیم نیز تمامی تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی می‌توانند به آسانی محصولات تولید شده را به بازار عرضه کنند و با این عمل موجب گردش چرخه اقتصاد، درآمدزایی و ایجاد اشتغال شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست