استقبال پرشور از هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

  1. خانه
  2. اخبار
  3. استقبال پرشور از هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

استقبال پرشور از هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه مجموعه سازی به جشنواره مد و لباس فجر اضافه شده است، گفت: تا به امروز استقبال بسیار خوبی از جشنواره مد و لباس فجر صورت گرفته است و طراحان بسیاری آثار خود را به جشنواره ارسال کرده اند.

وی اضافه کرد: تولید کنندگان و طراحان لباس باید ارتباط بیشتر و بهتری با یکدیگر برقرار کنند و چنین همایش ها و جشنواره هایی می تواند هرچه بیشتر به حوزه مد و لباس کمک کند.

یکی از طراحان لباس کشور در هفتمین همایش سالانه طراحان و تولیدکنندگان لباس نیز گفت: از میان ۲۳ هزار و ۳۲۰ اثر، ۲۲ هزار و ۶۰ اثر شناسه شیما ( شناسنامه اثر از سوی بنیاد مد و لباس ) دریافت کردند. بهرامی اضافه کرد: نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف باید به ساماندهی مد و لباس کمک کنند.

جشنواره بین المللی مد و لباس فجر | هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

مهدی اسماعیلی صاحب یک نشان پوشاک با بیان این که از یک مدل، سه هزار لباس تولید کرده ایم، گفت: از طراحان درخواست داریم به تولید کنندگان کمک کنند.

وی افزود: در حال حاضر آثار خود را به کشورهای عربی صادر می کنیم و تصمیم داریم تا صادرات این نشان را افزایش دهیم.

سید محمود لاجوردی یکی دیگر از تولیدکنندگان لباس نیز اظهار کرد: ما آثار خود را به اروپا و ترکیه صادر می کنیم. جوانان ایران بسیار توانمند هستند و اگر عرصه فراهم باشد، کشور ما بیش از بیش غرور آفرینی می کند.

, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست