اصل خوش‌پوشی در تهیه پوشاک مردانه

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. اصل خوش‌پوشی در تهیه پوشاک مردانه

اصل خوش‌پوشی در تهیه پوشاک مردانه

هر کسی بنا به سلیقه و ظاهر شخصی‌اش برای خرید پوشاک مردانه اقدام می‌کند؛ اما به خوبی می‌دانیم که سلیقه و سیر فکری امری متغیر است که به سادگی با مطالعات بیش‌تر و تحت تاثیر محیط و فضای مُّد دستخوش تحولات اساسی می‌شود. تغییرات سیر فکری مردمان ایران زمین از گذشته تا کنون در حوزه پوشاک این موضوع را تصدیق می‌کند.

ایرانیان از بیش از ۱۰ هزار سال پیش دارای تمدن بوده‌اند. از این رو ریشه‌ی بسیاری از دستاوردهای بشر نظیر پوشاک و تغییرات شکل و شمایل آن را در این تمدن می‌توان یافت. جالب‌تر آن که بافتن پارچه از ایران آغاز شده و تا دروه‌ی صفوی از مهم‌ترین فرآورده‌های صادراتی ایرانیان بوده است. با آن که بافت ابریشم به چینی‌ها بازمی‌گردد، ابریشم ایرانی در دوره‌ی ساسانیان به چنان کیفیت و ظرافتی رسیده بود که چینی‌ها نیز از ایران پارچه‌ی ابریشمی وارد می‌کردند. با وجود این پیشینه طبیعی است اگر هر مرد ایرانی نسبت به پوشاک مردانه حساسیت به خرج دهد و رد شکوه پارچه‌بافی، طراحی اصیل ایرانی و تلفیق فرهنگ کشورمان با دنیای مُد در استایل مردان ایرانی ظاهر شود. چیزی که باعث می‌شود ظاهر مردانه حفظ شود و اصل خوش‌پوشی در تمام عناصر پوشاک مردانه به چشم بخورد.

ساده‌پوشی و نکته‌سنجی در انتخاب پوشاک مردانه

مفهوم لباس‌های رسمی و غیررسمی به واسطه مدل‌هایی که از کشورهای غربی به سراسر دنیا عرضه می‌شود رو به تغییر است. با این حال پوشاک مردانه اصیل همچنان اصل ساده‌پوشی در انتخاب را از سوی خریدار می‌طلبد.

فاکتور بعدی نکته‌سنجی در انتخاب عناصر ظاهری و علی‌الخصوص سایز پوشاک آقایان است. حتما می‌دانید که در تولید پوشاک آقایان گستره سایز بیش‌تری وجود دارد و بنابراین دست آقایان برای انتخاب لباسی که کاملا با اندامشان تطابق دارد بازتر است.

کارخانه پوشاک - پیراهن مردانهارزش سبک فردی در پوشاک مردانه

این یک اصل جهانی در پوشش و خصوصا پوشاک مردانه است که شیک، تمیز و خوش‌دوخت بپوشید. تمام این فاکتورها شاخصی به نام ارزش سبک فردی را تشکیل می‌دهند تا این که فرد در مجامع عمومی صاحب سبک شناخته شود. عوامل پیش‌پا افتاده‌ای مثل برش یقه، طول مناسب کت و دوخت بادوام و تمیز باعث می‌شوند تا تمام اجزای پوشاک مردانه، هر چه که باشد، شیک‌تر از همیشه به نظر برسد.

کیفیتی که در پوشاک مردانه فدای کمیت می‌شود

چنان چه گفته شد نکته‌سنجی در خرید پیراهن مردانه و به طور کلی پوشاک مردانه از اهمیت بالایی برخوردار است. این که بدانید داشتن دو سه دست پیراهن رنگ سفید، آبی روشن و صورتی ملایم در کنار کت و شلوارهای تیره با جنس مناسب مجموعه کافی پوشاک مردانه را تشکیل می‌دهد کفایت می‌کند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست