راهنمای انتخاب پوشاک مردانه برای آقایان خوش‌پوش

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. راهنمای انتخاب پوشاک مردانه برای آقایان خوش‌پوش

اگر تصور می‌کنید این بیش‌تر بانوان هستند که به پوشش خود اهمیت می‌دهند سخت در اشتباه هستید! پوشاک مردانه نظیر پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین ارکان پوشش آقایان است که حتی ممکن است با وسواس بیش‌تری نسبت به خانم‌ها در انتخاب آن عمل کنند. جالب است بدانید آقایان خوش‌پوش حتی بیش‌تر از بانوان به آراستگی ظاهر خود بر اساس مناسبت‌های مختلف اهمیت می‌دهند و چون تنوع عناصر پوشاک مردانه معمولا کم‌تر از خانم‌ها می‌باشد روی برخی از اجزا نظیر پیراهن مردانه حساسیت بیش‌تری دارند.

در پوشاک مردانه فاکتورهای معمولی نظیر اندازه لباس یا جنس پارچه مورد استفاده در آن مطرح می‌شود؛ اما اگر می‌خواهید متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شوید فاکتورهای جزئی‌تری وجود دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

انواع یقه و تاثیر آن در پوشاک مردانه

شاید به یقه به عنوان فاکتور کلیدی در پوشاک مردانه هرگز نگاه نکرده باشید اما لازم است بدانید که یقه پیراهن مردانه می‌تواند در چاق‌تر یا لاغرتر نشان دادن صورتتان موثر واقع شود.

برای انتخاب یقه لباستان ابتدا چارچوب کلی اندمتان را مشخص کنید. یقه‌های پهن و دکمه‌دار معمولا باعث پهن‌تر نشان دادن صورت افراد می‌شوند و از این رو اگر صورت چاقی دارید بهتر است از این یقه استفاده نکنید. یقه‌های پهن دکمه‌دار بیش‌تر حالت رسمی دارند و حالت بدن را به جای لاغرتربودن، پهن‌تر نشان می دهد. اما در صورتی که نوع استخوان بندی صورتتان پهن است و یا صورتی چاق دارید بهتر است از یقه های خرگوشی استفاده کنید.

یقه‌های پهن برای صورت‌های استخوانی کشیده توصیه می‌شود تا هم صورت و هم اندام در مجموع در پیراهن و به طور کلی پوشاک مردانه پُرتر نشان داده شود.

کارخانه پوشاک - پیراهن مردانهمدل شلوار در انتخاب پوشاک مردانه

مدل شلوار مردانه و رنگ آن از موارد بحث‌برانگیزی هستند که باعث می‌شوند مردان در دوراهی سختی قرار گیرند. شلوارهای تیره و سرمه‌ای رنگ یکی از انتخاب‌های مناسب زمستانه هستند که به خوبی با سایر عناصر پوشاک مردانه هماهنگ می‌شوند.

شاید رنگ‌های تیره برای روزهای گرم تاسبتانی مناسب نباشند؛ از این رو می‌توانید رنگ‌های خنک‌تری نظیر آبی و جنس کتان را برای فصول گرم‌تر امتحان کنید.

شلوارهای کتان رنگ روشن در عین حال که مشکلاتی مثل چروک شدن را ندارند می‌توانند یک استایل کامل مردانه از شما بسازند.

کت و شلوار؛ یک استایل رسمی در پوشاک مردانه

انتخاب کت و شلوار به عنوان یک لباس رسمی مردانه کار ساده‌ای است و هر کسی می‌تواند از عهده آن برآید. خیلی از افرادی که نمی‌دانند چه کت یا پیراهنی را بر تن کنند خیالشان را با انتخاب یک دست کت و شلوار راحت می‌کنند!

برای خوش‌پوشی با استفاده از مجموعه کت و شلوار کافی است همیشه سراغ رنگ‌های کلاسیک بروید و کت و شلوار خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. با این کار دست شما در انتخاب لباس رسمی مردانه باز خواهد بود و می‌توانید این لباس‌ها را برای موقعیت‌های رسمی هم بپوشید. اگر شما جزو افرادی هستید که هر روز برای حضور در محل کار کت و شلوار می‌پوشند حتما از اهمیت اندازه بودن برای این لباس آگاه هستید.

مهم‌ترین فاکتور در خوش‌پوش دیده شدن با استفاده از کت و شلوار اندازه بودن دقیق تمام اجزای آن است؛ واگرنه این مجموعه هر چه قدر هم که مناسب و زیبا به نظر برسد در قالب بدنتان حرفی برای گفتن ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست