پیراهن های مردانه با طرح‌ها و مدل‌های بسیار مختلفی طراحی و دوخته می‌شوند و هریک دارای مدل‌های سرآستین متفاوتی هستند. از انواع مدل‌های سر آستین پیراهن مردانه می‌توان به سر آستین تک دکمه، دو دکمه، سر آستین فرانسوی و غیره را نام برد. تنوع در انواع سر آستین پیراهن باعث می‌شود تا زمان خرید و انتخاب آن باعث سردرگمی فرد شود. در این مقاله انواع مدل سر آستینی که برای پیراهن مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد را معرفی خواهد کرد تا در هنگام خرید انتخاب پیراهن آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود.

سر آستین پیراهن مردانه مدل بلند، لوله‌ای و تک دکمه

این مدل از سر آستین مورد علاقه طراحان لباس شهر ناپل است زیرا بیشتر آقایانی که در این شهر زندگی می کنند، دست‌های کشیده و بلندی دارند. طول این مدل از سر آستین خاص به صورت استاندارد برابر با ۳/۷ سانتی‌متر است.

سر آستین مدل گرد و دو دکمه

سرآستین مدل گرد و دو دکمه، مدلی است که گوشه آن گرد شده است و از مدل تک دکمه بسیار شیک‌تر است. طول این آستین زیبا و خاص به صورت استاندارد برابر با ۳/۷ سانتی‌متر است.

سرآستین مدل لوله‌ای، تک دکمه کوتاه

این مدل از سرآستین معمولا به عنوان مدل استاندارد و کلاسیک برای پیراهن های مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این مدل سرآستین در طول زمان استایل شیک و خاصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مزیت این مدل از سر آستین آن است که در مدت زمان طولانی از مد نمی‌افتد و می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد. طول این مدل از سر آستین برابر ۰۳/۶ سانتی‌متر است.

سر آستین پیراهن مردانه مدل تک دکمه و زاویه‌دار

سر آستین زاویه‌دار و تک دکمه‌ای یک مدل سرآستین بسیار منحصربه‌فرد و زیبا برای پیراهن مردانه است که در قسمت انتهایی آن، یک زاویه حدودا ۴۵ درجه وجود دارد. طول این مدل از سر آستین ۶/۶ سانتی‌متر است و با استفاده از آن می‌توانید بسیار خوش استایل شوید.

سر آستین پیراهن مردانه دو دکمه و زاویه‌دار

این مدل از سر آستین یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین سر آستین‌هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل آنکه در این مدل از سر آستین دو دکمه قرار داده شده است، به راحتی می‌توان آن را با یک ساعت مردانه شیک ست کرد. طول این مدل از سر آستین برابر ۳/۷ سانتی‌متر است.

سر آستین تک دکمه و کوتاه

این مدل از سر آستین از نظر طراحی شبیه به سرآستین تک دکمه، لوله‌ای کوتاه است. تنها تفاوت آن‌ها در این است که این مدل از جنس نرمتر و راحت‌تری برخوردار است ولی همین نرمی باعث می‌شود تا سر آستین چروک به نظر برسد. استفاده از این مدل سر آستین برای فرد استایل غیر رسمی و در عین حال شیکی را خلق می‌کند. طول این سر آستین برابر با ۶ سانتی‌متر است.

سر آستین مربعی و تغییرپذیر

طول این مدل از سر آستین ۳/۶ سانتی‌متر است و با استفاده از یک دکمه ساده یا دکمه تزیینی می‌توان آن را بست. به دلیل طراحی خاصی که این مدل از سرآستین دارد، بسیار شبیه به سر آستین فرانسوی است.

سر آستین مربعی، دو دکمه بلند

سر آستین مربعی دو دکمه مدلی اسپرت، شیک و بلند است. این مدل از سر آستین بسیار نرم است و به همین علت فرم مچ دست را به خود می‌گیرد. نرمی این مدل از سرآستین باعث می‌شود تا فرد در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد. این مدل از سرآستین نسبت به بقیه بلندتر است و طول آن برابر با ۹/۷ سانتی‌متر است.

سرآستین مدل فرانسوی

سرآستین فرانسوی به دلیل آنکه طولی برابر ۳/۷ سانتی‌متر دارد، مناسب برای استفاده زیر کت است. این مدل از سرآستین شبیه به سرآستین مربعی است و حتما باید با استفاده از یک دکمه سردست تزیینی مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست