اهمیت تغییر رنگ  سالانه پوشاک مدرسه

  1. خانه
  2. پوشاک مدارس
  3. اهمیت تغییر رنگ  سالانه پوشاک مدرسه

اهمیت تغییر رنگ  سالانه پوشاک مدرسه

یکی از اتفاقات چشم‌نواز سال که در روزهای اول مهر حال و هوای متفاوتی به شهرها می‌دهد حضور دانش‌آموزان در پوشاک مدرسه رنگارنگی است که مشغول رفتن به مدرسه یا آماده شدن برای رفتن به مدرسه هستند. تنوع رنگ‌ها که نسبت به سال‌های قبل بیش‌تر هم شده است باعث شده این روزهای سال وقتی به خیابان‌ها نگاه می‌کنیم رنگین‌کمانی از رنگ‌های جذاب را مشاهده کنیم که دیدن آن‌ها تداعی‌کننده روزهای خوش مدرسه است؛ اما آیا این تغییر و تحولات سالانه در مدل و مهم‌تر از آن رنگ سالانه پوشاک مدرسه لازم است و چه تاثیری روی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دارد؟

فرم مدرسه - مدل دلبر

از قدیم گفته‌اند که رنگ‌ها روی خلق و خوی ما، احساسات، رفتار و حتی اشتها تاثیر می‌گذارند. فضا شاد و جذابیتی که به واسطه رنگ‌ها به وجود می‌آید تاثیر به سزایی در روحیه دانش‌آموزان خصوصا در مقطع دبستان دارد. شاید در نگاه اول دیدن فرزندان در لباس‌های از پیش تعیین شده‌ای که مدل و دوخت آن‌ها بر تن هر کسی نمی‌شیند ناراحت‌کننده باشد؛ اما تغییر رنگ سالانه پوشاک مدرسه اگر با استراتژی‌های مشخص و هدفمندی صورت گیرد تمام نگرانی‌های خانواده‌ها برطرف می‌شود.

تاثیر دنیا رنگارنگ پوشاک مدرسه بر روحیه بچه‌ها

رنگ‌ها از ابتدایی‌ترین مفاهیمی هستند که کودکان ما می‌آموزند و از این رو از بدو تولد ارتباط تنگاتنگی بین نیمکره‌های مغز و رنگ‌شناسی به وجود می‌آید. تنوعی که در رنگ یونیفرم مدارس به وجود می‌آید به طور مستقیم با میزان اضطراب و تنش‌های روانی دانش‌آموزان مرتبط است. فارغ از این که تغییر رنگ سالانه پوشاک مدرسه در دانش‌آموزان ایجاد انگیزه می‌کند و این انگیزه تا مدت زیادی در میل فرزندان ما به تحصیل و مدرسه رفتن اثرگذار است، انتخاب هر رنگ با افزایش سن دانش‌آموزان روحیه خلاقیت، خودباوری، آرامش، وحدت رویه و یکپارچگی را در آن‌ها تعدیل و تقویت می‌کند.

فرم مدرسه - مدل دلبر

شناخت زبان رنگ‌ها و تغییر رنگ یونیفرم مدرسه

رنگ پوشاک دبستان دخترانه و پسرانه بیش از هر سن دیگری مطرح است. تغییرات روحی و ذهنی دانش‌آموزان در این سن نظیر دوران نوجوانی شدت می‌گیرد و به کنترل بیش‌تری نیاز دارد. کنترل هیجان اکتسابی و غریزی کودکان و نوجوانان در این دوره و به واسطه شناخت زبان رنگ‌ها تسهیل خواهد شد.

بنابراین پیش از هر گونه اقدامی، لازمه تغییر رنگ سالانه پوشاک مدرسه شناخت روحیات دانش‌آموزان در هر سن، آنالیز رنگ‌ها با توجه به تاثیرگذاری متفاوت آن‌ها و سپس انتخاب ترکیب رنگ مناسب و دل‌پسند دانش‌آموزان همان مقطع تحصیلی است. کارشناسان و تیم طراحی گروه تولیدی پوشاک تیوا نیز به این موضوع اهمیتی دو چندان داده و پوشاکی خوش رنگ و متناسب با روحیات دانش آموزان را روانه بازار میکنند.

لباس فرم مدرسه - مدل درسا

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست