برند جاستین بیبر راه اندازی شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. برند جاستین بیبر راه اندازی شد

جاستین بیبر زاده یک مارس ۱۹۹۴ در لندن، انتاریو است. او خواننده، ترانه سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمی ساز کانادایی است. وی در سال ۲۰۰۷، ویدئویی از خواندن خود در یوتوب قرار داد و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت. پس از آن، او به این کارش ادامه داد تا اینکه بازدید های ویدئوهای او به ۱۰ میلیون رسید. یکسال بعد او توسط اسکوتر براون به صنعت موسیقی وارد شد و به طور رسمی خوانندگی را از ۲۰۰۹ با انتشار آلبومی به نام دنیای من آغاز کرد. او توانست در این حرفه به موفقیت های بسیار زیادی دست یابد و افراد زیادی در سراسر جهان به آهنگ های او علاقه مند شدند.

از سال ۲۰۱۷ اخباری از رابطه جاستین بیبر با هیالی بالدوین که یک مدل آمریکایی است، منتشر شد. پس از روابط جنجالی و اخبارهای ضد و نقیض سرانجام این دو خبر ازدواج خود را تایید کردند. هایلی بالدوین، نام خانوداگی خود را در صفحه رسمی اینستاگرامش از بالدوین به بیبر تغییر داده است و این مهر تاییدی بر ازدواج این دو چهره مشهور است.

راه اندازی برند جاستین بیبر

وب سایت تی ام زد اعلام کرده که جاستین بیبر قصد راه اندازی برند مشترک با همسرش را دارد و می خواهد در زمینه تولید پوشاک نیز فعالیت کند. در حال حاضر  وب سایت و صفحه اینستاگرام برای معرفی محصولات برند جاستین بیبر با نام (drew house) راه اندازی شده است. از ظاهر لباس ها می توان دریافت که بیشتر طراحی های انجام شده در این برند برای گروه سنی نوجوانان است.

drew house

جاستین برای آرم برند خود از اموجی زرد رنگی استفاده کرده است و خود نیز هودی های برند خودش را بر تن کرده و عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است. از دیگر محصولات برند جاستین بیبر می توان به انوع اکسسوری، دمپایی، شلوار، تیشرت و کلاه اشاره نمود. این برند قرار به زودی است، لباس های بسیار متنوعی را به بازار عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست