بهبود وضعیت پوشاک با خروج ۹ برند خارجی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. بهبود وضعیت پوشاک با خروج ۹ برند خارجی

مدیر عامل شرکت تولیدی زاگرس پوش، با ابراز نگرانی در تامین مواد اولیه برای تولید محصولات گفت که به شدت نگران آینده مبهم تولید است و با توجه به رکودی که در بازار وجود دارد، تامین سرمایه در گردش هم به مشکلات اضافه شده است.

یکی دیگر از تولیدکنندگان صنعت پوشاک نیز اشاره کرده است که به دلیل نوسانات نرخ ارز و افت شدید قدرت خرید مردم، میزان فروش محصولات شرکت متبوع او در سال‌جاری نسبت به سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است.

رحیم چگینی نیز در گفتگو با « نود اقتصادی » گفت که نوسانات نرخ ارز قدرت تصمیم‌گیری را برای تولیدکنندگان کاهش داده است و به همین دلیل آینده تولید مبهم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تامین مواد اولیه مشکلات بسیار زیادی وجود دارد، خواستار آن شد تا دولت به حل مشکلات تولیدکنندگان بپردازد تا تامین مواد اولیه با سهولت بیشتری برای تولیدکنندگان انجام شود.

وی تاکید کرد که عمده مواد اولیه مورد نیاز برای صنعت پوشاک وارداتی است و برای ادامه حیات تولید باید بتوانند مواد اولیه را به راحتی تامین کنند. وی ادامه داد که با خروج ۹ برند خارجی، صنعت پوشاک در شرایط فعلی بهتر از گذشته است ولی برای ادامه به حمایت‌های دولت نیاز است.

بهبود وضعیت پوشاک با خروج 9 برند خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست