بهترین استایل مردانه بهاری در سال ۲۰۱۹ چیست؟

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. بهترین استایل مردانه بهاری در سال ۲۰۱۹ چیست؟

بهترین استایل مردانه بهاری در سال ۲۰۱۹ چیست؟

بهار و تابستان از فصل‌هایی هستند که بسیاری از آقایان برای ست کردن لباس در این فصول با مشکل رو به رو می‌شوند، ولی راهکارهایی وجود تا بتوانید استایل مردانه شیک و خاصی داشته باشید. برای ست کردن لباس‌ها نیازی نیست که لباس‌های زیادی داشته باشید، تنها باید با اصول ترکیب رنگ آشنا باشید و همواره رنگی را انتخاب کنید که مناسب پوستتان باشد.
برای داشتن یک استایل مردانه بهاری گزینه‌های مختلفی پیش رو خواهید داشت و می‌توانید از تمام رنگ‌های شاد و منحصر به فرد استفاده کنید. به طور مثال در صورتی که اهل پوشیدن لباس‌های اسپرت هستند، می‌توانید از ست تیشرت و شلوار جین بهره‌مند شوید. همچنین اگر رسمی پوش هستند، ست کردن پیراهن چهارخانه با شلوار کتان انتخاب خوبی خواهد بود. در ادامه نیز به توضیح استایل‌های متفاوتی خواهیم پرداخت.

استایل مردانه متفاوت با تیشرت‌های بلند طرح گرافیکی

یکی از پرطرفدارترین استایل‌های مردانه در فصل بهار و تابستان تی‌شرت‌های بلند با طرح‌های گرافیکی است که بسیاری از جوانان از آن استفاده می‌کنند. هرچند این استایل مناسب برای تمام سنین نیست ولی می‌توان از آن در کنار ساحل نیز بهره‌مند شد.

بهترین استایل مردانه بهاری در سال 2019لباس سفید بهترین استایل مردانه بهاری

فصل تابستان و بهار زمان بسیار مناسبی برای پوشیدن لباس‌های سفید و روشن است. اگر به دنبال استایل متفاوت و خاص در این فصول هستید، می‌توانید از یک شلوار کتان سفید با تیشرت یا پیراهن مردانه سفید استفاده کنید.

تیپ اسپرت

در فصل تابستان و بهار به راحتی می‌توانید از استایل اسپرت بهره‌مند شوید. استایلی راحت و شیک که با آن می‌توانید در هرجا بدرخشید. برای یک استایل اسپرت بهترین گزینه استفاده از تیشرت‌های رنگی، شلوارهای کشی یا کتان است.

پیراهن‌های پنبه‌ای و کت اسپرت

پیراهن مردانه پنبه‌ای یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای فصول گرم است زیرا این پیراهن علاوه بر داشتن ظاهری زیبا باعث می‌شود تا در صورت عرق کردن جایی از پیراهن دچار لک نشود. کت‌های اسپرت نیز گزینه‌ای غیر قابل وصف و منحصربه‌فرد هستند زیرا موجب به ارمغان آوردن استایل نیمه کلاسیکی می‌شوند که به طور حتم وجهه فوق العاده‌ای خواهد داشت. برای استفاده از کت‌های اسپرت می‌توان از تیشرت یا پیراهن‌های اسپرت استفاده کرد. همچنین به منظور جلوه بیشتر کت‌های اسپرت بهتر است، رنگ آن ها با رنگ سایر لباس‌ها متفاوت باشد.

بهترین استایل مردانه بهاری در سال 2019ست جین

ست جین از ست‌های غیر تکراری و بسیار زیبایی است که با استفاده از آن در فصول گرم می‌توان بسیار خوش درخشید. برای برخورداری از ست جین خاص می‌توانید از یک تیشرت یا پیراهن جین همراه با شلوار جین و کت جین استفاده کنید.

سخن آخر

در فصل تابستان و بهار می‌توانید از لباس‌های رنگی و شاد متنوعی بهره‌مند شوید. سعی کنید رنگ‌ها را به خوبی در کنار قرار دهید، به طور مثال کنار هم قرار گرفتن رنگ نخودی و زرشکی بسیار خاص خواهد بود. به طور کلی این دو فصل این امکان را برای شما به وجود خواهند آورد تا به بهترین حالت ممکن بتوانید از رنگ‌ها لذت ببرید.

, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست