بهترین ترکیب رنگ ممکن برای پیراهن مردانه

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. بهترین ترکیب رنگ ممکن برای پیراهن مردانه

آقایان بر خلاف این که شناخت کافی از طیف گسترده رنگ‌ها ندارند در انتخاب بهترین ترکیب رنگ ممکن برای پیراهن مردانه نظیر بانوان با وسواس فکری بیش‌تری عمل می‌کنند و نگاه دقیق‌تری نسبت به درجات مختلف رنگ‌ها خواهند داشت!

انتخاب ترکیب رنگ مناسب شاید در نگاه اول مشکل به نظر برسد اما انتخاب هوشمندانه رنگ متناسب با محیط، اطرافیان و موقعیت و شرایطی که در آن قرار دارید یک استایل بی‌نقص را تشکیل می‌دهد. شاید تصور کنید در حال حاضر بهترین ترکیب رنگ را برای پیراهن خود استفاده می‌کنید؛ اما این راهنما کمک می‌کند تا در انتخاب قبلی خود به شدت تجدید نظر کنید!

مدل‌های متداول پیراهن مردانهرنگ‌های خنثی در پیراهن مردانه در اولویت هستند

رنگ‌های خنثی پایه استایل شما حین انتخاب پیراهن مردانه هستند. بر این اساس طیف مختلف رنگ آبی (آبی نفتی، آبی آسمانی، آبی ملوانی)، طیف مختلف قهوه‌ای (کِرِم، قهوه‌ای، عاجی، شنی، طلایی) و طیف گسترده سفید تا سبز زیتونی می‌توانند پایه رنگ استایل شما باشند.

رنگ‌های خنثی برای انواع موقعیت‌ها جوابگو هستند و در هر شرایطی می‌توانید از درجات مختلف این رنگ‌ها استفاده کنید. خاصیت روانشناسی این رنگ‌ها  باعث می‌شود تا به موقع در معرض توجه قرار بگیرید و در صورت لزوم ظاهر چشمگیری نداشته باشید. چیزی که تعادل واقعی را در ظاهر شما به وجود می‌آورد.

تاثیر رنگ پوست بر رنگ پیراهن مردانه

یکی از فاکتورهای محدودکننده در انتخاب رنگ پیراهن مردانه رنگ پوست است. رنگ پوست یک تناژ معتدل از رنگ مو و رنگ کل بدن را نشان می‌دهد و بنابراین با توجه آن انتخاب پیراهن مردانه ساده‌تر می‌شود. با این حال رنگ پوست تنها ۱۰ درصد این انتخاب را تشکیل می‌دهد و بنابراین برای انتخاب ترکیب رنگ مناسب‌تر لازم است به پالت رنگ‌ها، برهم‌کنش و تقابل آن‌ها توجه داشته باشیم.

درباره انتخاب پیراهن مردانه بر اساس رنگ پوست نکات مختلفی وجود دارد. رنگ پوست افراد بر اساس دامنه روشنی یا تیرگی طیف مختلفی دارد. به طور کلی رنگ پوست به سه طبقه بندی روشن، سبزه یا گندمگون و تیره تقسیم می‌شود. اگرچه رنگ بدنتان معیاری برای تعیین سفیدپوستی یا تیرگی بدن شما می‌باشد اما بهتر است برای تشخیص رنگ واقعی پوستتان معیار را پوست صورت قرار دهید. اکثر مردان ایرانی رنگ پوستی معمولی (مابین روشن و تیره) دارند و می‌توانند آزادانه از رنگ‌های مختلف استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست