تاثیر رنگ پوست بر انتخاب پیراهن مردانه

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. تاثیر رنگ پوست بر انتخاب پیراهن مردانه

در زمان انتخاب پیراهن مردانه باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد که یکی از مهمترین آن‌ها انتخاب رنگ مناسب است. در انتخاب رنگ پیراهن مردانه اول نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود، رنگ پوست فرد است. برای اینکه بتوانید پیراهنی مناسب انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مقاله همراه من باشید.

انتخاب پیراهن مردانه متناسب با رنگ چشم، مو و چهره

رنگ چشم، مو و چهره از مهمترین عواملی هستند که در زمان انتخاب پیراهن مردانه به آن‌ها باید توجه ویژه‌ای داشت. هرچند اهمیت این فاکتورها بسیار زیاد است ولی بسیاری از آقایان به آن توجهی ندارند و بدون توجه به آن‌ها خرید می‌کنند. با توجه به این سه فاکتور کنتراست های مختلفی وجود دارد که باید انتخاب پیراهن مردانه مطابق با آن انجام شود.

  • کنتراست پایین
  • کنتراست متوسط
  • کنتراست بالا

آقایان با کنتراست چهره پایین

آقایانی که پوست و مو روشن یا قرمز رنگی دارند یا حتی کچل و کم مو هستند، در این دسته قرار می‌گیرند. این افراد باید به دنبال تیپ‌های مونوکرومتیک باشند. این استایل معمولا شامل پیراهن آبی تیره یا خاکی رنگ همراه با کت و شلوار تیره می‌شود. همچنین این افراد می‌توانند از پیراهن های مردانه روشن با کت و شلوارهای رنگ روشن نیز بهره‌مند شوند.

آقایانی با کنتراست چهره متوسط

افرادی است که پوستی قهوه‌ای، موی تیره یا پوستی روشن و موهای خاکستری و سفید دارند، در این گروه جای می‌گیرند. این گروه از آقایان می‌توانند از تمامی ترکیب‌های رنگی که دو گروه کنتراست چهره پایین و بالا استفاده می‌کنند، بهره‌مند شوند. آقایانی که پوست قهوه‌ای و موی تیره دارند، می توانند از کت و شلواری تیره به همراه پیراهنی سفید استفاده کنند.

آقایانی با کنتراست چهره بالا

افرادی که موهای سخت و رنگ پوست سفیدی دارند، در گروه کنتراست چهره بالا قرار می‌گیرند. نکته بسیار مهم برای داشتن یک استایل خاص برای این آقایان آن است که باید رنگ لباسشان را با کنتراست صورتشان متعادل کنند. با توجه به این مسئله انتخاب کت و شلوار طوسی تیره به همراه پیراهن سفید همراه با یک پیراهن یخی رنگ می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد. پیراهن‌های تیره و کت و شلوارهای تیره هم می‌توانند مناسب باشند ولی برای پوشیدن آن‌ها باید اعتماد به نفس بالایی داشت.

سخن آخر

انتخاب رنگ پیراهن مردانه متناسب با رنگ چهره، پوست و مو باعث ایجاد یک استایل زیبا و خاص برای افراد می‌شود. با توجه به اهمیتی که این انتخاب دارد، باید در هنگام خرید پیراهن مردانه به نکات اشاره شده توجه ویژه‌ای شود و برای خرید آن زمان مناسبی در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست