جلسه اول شورای اجرایی کمیته برندهای پوشاک اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران

  1. خانه
  2. اخبار
  3. جلسه اول شورای اجرایی کمیته برندهای پوشاک اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران

جلسه اول شورای اجرایی کمیته برندهای پوشاک اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در ۹۷/۱۰/۲۹ برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه حمایت و توسعه برندهای پوشاک ایران بود. بهرام شهریاری نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک، سعید جلالی قدیری دبیر اتحادیه تولید و صادرات پوشاک و چندتن از صاحبان برندهای مطرح کشور از جمله حسن مختاری، شاهین فاطمی، نازنین فرد اسماعیل پور، امیررضا جمشیدی، شاهرخ جعفری، علی بهرام پور، احمد سلیمانی فر، محمدرضا پوررضایی و رامین جوانرود در جلسه مذکور حضور داشتند.

سعید جلالی قدیری دبیر اتحادیه تولید و صادرات پوشاک در این جلسه از تشریح چگونگی شکل‌گیری و اختیارات کمیته‌های تخصصی اتحادیه سخن گفت.

حسن مختاری مدیر عامل گروه تولیدی پوشاک تیوا و خانه پیراهن ایرانیان در راستای اقداماتی که کمیته باید انجام دهد نیز گفت: تعیین اهداف بسیار مهم است و افراد باید بابت حضور در این کمیته تعیین صلاحیت شوند.

رامین جوانرود نیز که یکی دیگر از صاحبان برندهای ایران است، اظهار داشت: به هر تولید کننده‌ای نمی‌توان برند گفت، در اولین قدم باید اهداف کمیته مشخص شود و از افراد متخصص در این زمینه دعوت به عمل آید.

مصوبات جلسه اول شورای اجرایی کمیته برندهای پوشاک اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران

در اولین جلسه از شورای اجرایی کمیته برندهای پوشاک هدف از برپایی این کمیته، شرایط عضویت در آن و ماموریت های آن مصوب شد. مطابق با مصوبات انجام شده هدف از این کمیته، حمایت و توسعه برندهای پوشاک ایران خواهد بود و صاحبان برندهای ایرانی و مسئولین باید با یکدیگر همکاری کرده تا به این مهم دست یابند.

شرایط عضویت در این کمیته نیز آن است که برند باید ثبت شده باشد و به عضویت اتحادیه درآمده باشد.

ماموریت‌های این کمیته نیز شامل، پژوهش، آموزش، توسعه کمی برندها، فرهنگ سازی و مواردی از این قبیل خواهد بود.

جلسات آتی کمیته نیز توسط تیم خبری کارخانه تیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست