راهنمای خرید پالتو مردانه ۲۰۱۸

  1. خانه
  2. مد و زیبایی
  3. راهنمای خرید پالتو مردانه ۲۰۱۸

راهنمای خرید پالتو مردانه ۲۰۱۸

با شروع فصل پاییز برای در امان ماندن از سرما نیاز به یک پالتو مناسب بسیار احساس می شود که با توجه به پارامترهای مختلفی می توان مناسب ترین پالتو را تهیه کرد. انتخاب پالتو مردانه مناسب برای آقایان بسیار دشوارتر از بانوان است زیرا آقایان برای دانستن نکات مد و شناخت انواع پالتو وقت صرف نمی کنند. پالتو برای افرادی که می خواهند در طول زمستان تیپ رسمی و شیکی داشته باشند، یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. در انتخاب پالتو باید نگاه حرفه ای داشت تا بتوان از تفاوت آن با کت زمستانی اطلاع داشت. اندازه کد زمستانی تا پایین کمر است و البته که از پالتو بسیار کوتاه تر خواهد بود. همچنین کت زمستانی را نمی توان بر روی کت دیگر پوشید. در انتخاب پالتو مناسب به پارامترهایی همچون جنس، اجزا و دوخت پالتو بسیار دقت داشت.

جنس پالتو مردانه

۱٫     جنس پالتو مردانه

یکی از جنس های که در صنعت تولید پالتو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پشم گوسفند است. استفاده از این جنس به سبب برخورداری از ویژگی های مختلف آن همچون وزن سبک، ماندگاری بالا و مقاوم بودن در برابر سرمای شدید است. از دیگر جنس هایی که برای تولید پالتو مورد استفاده قرار می گیرند، نیز می توان به کشمیر اشاره نمود که حاصل موی زیر گردن بز هیمالیایی است. این جنس نیز دارای وزن سبکی است و در برابر سرما از مقاومت بالایی برخوردار است. نکته قالب توجه در رابطه با کشمیر آن است که این جنس دارای قیمت نسبتا بالایی است و به همین جهت در دسته جنس های لوکس قرار خواهد گرفت.

برای تهیه پالتوهای مردانه از جنس های مصنوعی هم بهره گرفته شده است. این جنس ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند ولی دارای قیمت مناسبی هستند. شاید قیمت مناسب آن ها وسوسه کننده باشد ولی با خرید پالتوهایی که با الیاف مصنوعی تولید شده اند، در زمان کوتاهی نیاز به خرید پالتو دیگری خواهد بود.

پالتو مردانه

۲٫     اجزای پالتو مردانه

ساختار و اجزای پالتو باید به گونه ای باشند که به خوبی تمام قسمت های بدن را پوشش دهد. به طور مثال یقه پالتو باید به راحتی بالا قرار گیرد تا در زمان سرمای شدید، گردن را به خوبی پوشش دهد. همچنین باید پالتویی را انتخاب کرد که دارای شش دکمه باشد یا به صورت دو سینه طراحی شده باشد تا امکان محافظت از شکم و سینه را در برابر سرما داشته باشد. بایستی افزود که این مدل از پالتو علاوه برا گرم تر بودن، زیباتر نیز است.

از دیگر اجزای مهمی که پالتو باید دارا باشد، جیب است تا در هنگان سرما دستان در آن قرار گیرد. وجود کمربند در پالتو این امکان را فراهم می آورد تا بتوان پالتو را محکم تر بست و از سرما در امان ماند. انتخاب پالتوهای دو تکه نیز یکی از گزینه های پیش روست، این مدل از پالتو بسیار شیک است و گرمای بیشتری را نسبت به پالتوهای یک تکه داراست.

پالتو مردانه

۳٫     ظرافت در دوخت

هرچند که ساختار و جنس پالتو دارای اهمیت فراوانی هستند ولی نوع دوخت پالتو بر کیفیت آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در صورتی که جنس پالتو از بهترین پارچه باشد و ساختار آن هم از تمامی موارد مورد نیاز برخوردار باشد ولی دوخت آن مناسب نباشد، اصلا جالب دیده نخواهد شد. شانه های پالتو باید به گونه ای باشد که بر روی بدن آویزان دیده شود. کمر پالتو نیز باید به اندازه کافی گشاد باشد تا در صورت پوشیدن بر روی کت و شلوار دارای ظاهر جذابی باشد. قد پالتو مردانه نیز بهتر است، کمی بالاتر از زانو باشد ولی در مواردی افراد با توجه به سلیقه تمایل به خرید پالتوهای بلند تا بالای مچ پا خواهند داشت.

, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست