روش‌های ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. روش‌های ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

مهمانی‌های رسمی معمولا فضای جدی تری خواهند داشت و به همین دلیل باید با ظاهر بسیار آراسته‌ایی در آن داشت. در بسیاری از موارد میزبان تم مهمانی را مشخص می‌کند ولی در صورتی که تم مشخصی تعیین نشده باشد، باید متناسب با نوع مهمانی لباس مناسبی انتخاب کنید. زمانی که صحبت از پوشیدن لباس رسمی برای آقایان می‌شود یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها به طور حتم کت و شلوار است. حال می‌خواهیم بدانیم که مناسب‌ترین مدل کت و شلوار و پیراهن مردانه برای هریک از مهمانی‌های رسمی کدام است؟

استایل مردانه مناسب برای عروسی

برای حضور در عروسی که یکی از رسمی‌ترین مهمانی‌ها محسوب می‌شود می‌توان از کت و شلوار خاکی همراه با پیراهن مردانه سفید، کروات سبز کاملا تیره و کفش رسمی مشکی بهره‌مند شد. استفاده از این ست نتها سن شما را بالا نمی‌برد، بلکه استایل منحصربه‌فردی برایتان به ارمغان خواهد آورد. در انتخاب سایز لباس‌ها نیز بسیار دقت داشته باشید که به صورت کامل اندازه باشد و خیلی تنگ یا گشاد نباشد.

لباس آقایان مناسب برای نامزدی

نامزدی یکی دیگر از مهمانی‌های رسمی است که باید با ظاهری آراسته و شیک در آن حضور به عمل آورد. برای حضور در نامزدی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو استفاده از کت و شلوار بژ به همراه پیراهن مردانه سفید یقه ایستاده، لوفر قهوه‌ای تیره و کروات قهوه‌ای تیره است. این ست علاوه بر ظاهر رسمی خود از رسمیت کمتری نسبت به کت و شلوار خاکی یا مشکی برخوردار است و به همین دلیل برای نامزدی و بله بران مناسب است.

استایل مناسب برای شام کاری

شام یا ناهار کاری که یکی از مهم‌ترین قرارهای رسمی است که ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی بر موفقیتتان خواهد داشت. با توجه به این مسئله پوشیدن کت و شلوار سرمه ای با پیراهن مردانه سفید همراه با راه راه آبی ملایم، کمربند و کفش مسی تیره گزینه فوق‌العاده‌ای است. این استایل را می‌تواند با همراهی یک کیف چرمی مسی رنگ نیز تکمیل کرد.

استایل مردانه در جلسه کاری

برای حضور در جلسات کاری مهم باید از یک دست کت و شلوار سرمه‌ای به همراه پیراهن آبی روشن، کروات سرمه‌ای و کفش رسمی مشکی استفاده کنید. این استایل به طور حتم ظاهری شیک و خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد بر روی طرف مقابل تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

سخن آخر

به یاد داشته باشید که هرچند ترکیب‌ها و استایل‌های اشاره شده بسیار زیبا و کاربردی هستند ولی انتخاب صحیح رنگ لباس آقایان باید متناسب با رنگ مو، چشم و پوست آن‌ها انجام شود. همچنین انتخاب مدل مناسب کت و شلوار و پیراهن مردانه نیز بسیار تاثیرگذار است، حتما در زمان خرید لباس چندین مدل را امتحان کنید تا بتوانند از میان آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. انتخاب و خرید لباس آقایان نیاز به صرف زمان مناسبی دارد تا بتوان لباس را خریداری کرد که بتوان از آن در مراسم‌ها و مهمانی‌های مختلفی استفاده کرد و همیشه استایلی جذاب داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست