شاخص‌های پیراهن مردانه در پوشاک آقایان

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. شاخص‌های پیراهن مردانه در پوشاک آقایان

شاخص‌های پیراهن مردانه در پوشاک آقایان

هیچ مردی از ابتدا خوش‌ استایل به دنیا نیامده است و آن چه که در پیراهن مردانه، کت شلوار و به طور کلی پوشاک مردانه می‌بینید همان عواملی هستند که استایل مردانه را به وجود آورده‌اند. در واقع استایل بر خلاف ویژگی‌های ظاهری ساختنی است؛ نه اکتسابی. بنابراین هر مردی که مایل است خوش‌پوش و شیک‌پوش به نظر برسد، باید لیستی کامل از تمام عواملی که در ایجاد استایلش نقش دارند تهیه کند.

شاخص‌های پیراهن مردانه در پوشاک آقایاندر لیستی که تهیه می‌کنید، پیش از خرید پیراهن مردانه و تکمیل کردن کمد لباستان به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

سرآستین کت و پیراهن مردانه

بسیاری از پیراهن‌ها و کت‌ها با سرآستین ساده طراحی و دوخته می‌شوند. سرآستین ساده در واقع سرآستین‌هایی هستند که به دکمه سردست نیازی ندارند و تنها یک دکمه یا زوج دکمه دارند. اگر می خواهید بدون استفاده از دکمه سردست کمی رسمی‌تر به نظر برسید بهتر است از پیراهنی با سرآستین تنگ‌تر که دارای دو دکمه و بدون شکاف است، استفاده کنید.

یقه پیراهن مردانه

شکل یقه‌های امروزی تفاوت زیادی با مدل‌های گذشته دارد و انواع و اقسام مختلفی را شامل می‌شود. بهتر است که یقه با چهره، شخصیت و اندام فرد تناسب داشته باشد. خیلی از افراد مایل هستند پیراهن مردانه آن‌ها به صورت سفارشی توسط طراح و خیاط طراحی و تولید شود. شاید مهم‌ترین دلیل این افراد طراحی دقیق یقه موردنظرشان باشد که باعث می‌شود، استایل منحصر به فردی از آن‌ها بسازد.

شاخص‌های پیراهن مردانه در پوشاک آقایانطرح روی پارچه در پیراهن مردانه

پیراهن‌ها هر رنگی که داشته باشند طرح‌های مختلفی را دربرمی‌گیرند. مثلا برای هماهنگ کردن کت و شلوار طوسی با اجزای دیگر هیچ گزینه بهتری جز پوشیدن یک پیراهن چهارخانه وجود ندارد. فرقی ندارد چه پیراهنی با چه رنگی انتخاب می‌کنید، مهم آن است که پیراهن چهارخانه می‌تواند تعادل مطلوبی با کت و شلوار خاکستری برقرار کند.

گزینه‌های دیگری هم پیش روی شما قرار دارند. مثلا پیراهن‌های راه راهی که با طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند، برای گردش‌های عصرانه مناسب تر هستند، تا جلسات کاری. در عوض پیراهن‌های ساده از رسمیت خاصی برخوردارند که باعث می‌شود در جلسات و محیط‌های کاری گزینه بهتری باشند.

به طور کلی مردانی که به پوشاک و پیراهن مردانه خود اهمیت می‌دهند و خوش‌پوشی اصل مهمی برای آن به شمار می‌رود ترجیح می‌دهند تا پیراهنشان به صورت سفارشی و تحت نظر کارشناسان خبره و از برترین مواد اولیه تولید شود. این موضوع یک دلیل مشخص دارد: نکته‌سنجی و ریزبینی مردان در انتخاب استایل موردنظرشان. یک پیراهن  مردانه عالی انتخابی کاملا درست برای یک کت و شلوار رسمی و مکملی تاثیرگذار و مناسب برای استایل نیمه‌رسمی با شلوار جین خواهد بود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست