فراخوان عضویت در انجمن طراحان و تولیدکنندگان فرم مدارس

  1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان عضویت در انجمن طراحان و تولیدکنندگان فرم مدارس

در راستای نام‌گذاری سال ۹۸ با عنوان «رونق تولید» و نظر به نیاز جدی عرصه آموزش و پرورش در حوزه فرم مدارس، انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان فرم مدارس ایران با نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تشکیل‌شده است و در راستای ثبت نام اعضا در بخش‌های مختلف مندرج در آیین‌نامه این انجمن فراخوان داده است.

انجمن پوشاک مدارس ایران از بخش‌های طراحان، تولیدکنندگان پوشاک، بافندگان پارچه و نخ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ملزومات و خرج کار پوشاک مدارس، فرهنگیان، دانشگاه‌ها، مؤسسات و آموزشگاه‌های مد و لباس، اتحادیه و عضو افتخاری تشکیل شده است.

انجمن فرهنگی هنری طراحان تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران اهدافی را دنبال می‌کند که عبارتند از:

استعداد‌یابی، ساماندهی و ارتقا سطح آموزش و مهارت‌های تخصصی اعضا در حوزه پوشاک مدارس، برنامه‌ریزی و پیگیری در جهت توانمندسازی و افزایش ظرفیت‌های تولید و انتقال نوآوری و تکنولوژی، جمع‌آوری مستمر آمار و اطلاعات صنفی و تجزیه و تحلیل آن جهت بررسی و تحقیق درباره مشکلات و شناخت نیازها و اولویت‌های اعضا و تأمین نیروی انسـانی موردنیاز با ایـجاد بانک اطلاعاتی در رسانه‌های مجازی و مکتوب برای تمام عوامل حوزه پوشاک مدارس، بررسی و تحقیق درباره مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی، شغلی و مهارتی در جهت افزایش بهره‌وری و سطح کیفی خدمات و ارائه پیشنهاد اصلاحی، علمی و عملی به اعضا، مدیران و مسئولان مربوط و حمایت از منافع صنفی و حرفه‌ای اعضا و استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی آن‌ها از طریق ارائه پیشنهاد و ایجاد زمینه مناسب و جلب پشتیبانی مراجع و سازمان‌های دولتی و ملی.

قوانین و ضوابط عضویت در این انجمن به شکل مشروح در سایت انجمن به نشانی https://www.iranmodeschool.com/ آورده شده است. علاقه‌مندان به حوزه طراحی و تولید فرم مدارس می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه آیین‌نامه نحوه عضویت، اهداف انجمن و اعلام درخواست عضویت به نشانی الکترونیکی ذکر شده مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست