لباس مناسب برای خانم های قد كوتاه و ريز اندام

  1. خانه
  2. مد و زیبایی
  3. لباس مناسب برای خانم های قد كوتاه و ريز اندام

لباس مناسب برای خانم های قد كوتاه و ريز اندام

خانم های قد کوتاه و ریز اندام با توجه به اصول مد می توانند به آسانی از لباس های مد روز بسیار زیبایی بهره مند شوند. توجه به اصول مد به آن ها کمک خواهد کرد تا بتوانند با انتخاب لباس مناسب در تمامی اماکن به خوبی ظاهر شوند و دیگران را غافلگیر کنند.

خانم های قد کوتاه و ریز انجام از لباس های کوتاه دوری کنند

لباس کوتاه

خانم های کوتاه قد نباید از تمام لباس های کوتاه دوری کنند و باید لباس هایی را انتخاب کنند که طول دامن ها تا روی زانو یا بالای آن قرار دارد. استفاده از این مدل لباس های کوتاه سبب می گردد تا پاهای فرد بلند تر و کشیده تر نشان داده شود. این افراد باید از پوشیدن لباس های کوتاهی که طول دامن ها تا وسط ساق پا است، خودداری کنند زیرا این مدل دلباس ها سبب قطع شدن طول پا ها می شوند و از همین جهت آن ها را کوتاه تر آنچه هست، نشان خواهند داد.

انتخاب لباس هایی دقیقا اندازه بدن

لباس مناسب خانم های کوتاه قد

بسیاری از افرادی که دارای قد کوتاه هستند، بر این باورند که پوشیدن لباس های بزرگ، قد آن ها را بلندتر نشان خواهد داد، در صورتی که این موضوع کاملا اشتباه است. لباس انتخابی باید کاملا اندازه بدن باشد. همچنین در هنگام پوشیدن لباس باید تعادل آن ها نیز در نظر گرفته شود. به طور مثال باید از پوشیدن کاپشن های پف دار با شلوارهای جین خودداری شود زیرا این مدل بر روی نیمی از بدن تمرکز می کند و به همین جهت فرد را کوتاه تر نشان خواهد داد.

یقه لباس مناسب برای افراد کوتاه قد

یقه هفت

مناسب ترین و بهترین مدل یقه برای افراد کوتاه قد، یقه مدل هفت است. استفاده از این مدل یقه برای خانم های کوتاه قد موجب می شود تا خطای دیدی ایجاد شود و از این طریق قد آن ها کشیده تر نشان داده شود.

دامن ماکسی مناسب برای خانم های قد کوتاه

دامن ماکسی

پوشیدن لباس های ماکسی سبب می شه تا طول پاها بیشتر دیده شود و بتوان به راحتی کفش های پاشنه بلند را مورد استفاده قرار داد. پوشیدن لباس ماکسی با کفش های پاشنه بلند از تاثیر بسیار زیادی بر روی بلندتر جلوه دادن قد برخوردار هستند.

انتخاب شلوار برای افراد کوتاه قد

شلوار پاچه گشاد

 

افرادی که دارای قد کوتاه هستند، باید از پوشیدن شلوارهای برمودا و کاپری بپرهیزند. همچنین این افراد نباید پاچه های شلوار خود را تا کنند زیرا باعث کوتاه تر شدن قد آن ها خواهد گردید. استفاده از شلوارهایی راستا، دم پا گشاد و شلوارهای فاق بلند باعث می شود تا پاهای افراد کوتاه قد بلند تر دیده شود.

لباس مجلسی برای خانم های کوتاه قد

لباس مجلسی

خانم هایی که دارای قد کوتاه و اندام ریزی هستند، باید از پوشیدن لباس های امپایر که خط دامن ها زیر سینه قرار می گیرد، اجتناب کنند زیرا این لباس ها خطای دید ایجاد کرده و قد را کوتاه تر نشان خواهند داد. لباس های مجلسی که دارای دامن فون و راسته هستند، باعث می شوند تا قد افراد بلندتر و اندام متناسب تر به نظر برسد.

طرح لباس مناسب برای خانم های کوتاه قد

لباس راه راه

افرادی که دارای قد کوتاهی هستند، باید از پوشیدن لباس هایی که دارای طرح های شلوغ هستند، دوری کنند. استفاده از پارچه های ساده و بدون طرح از بهترین گزینه های پیش رو برای افراد کوتاه قامت است. لباس هایی که دارای طرح های ریز هستند یا دارای خط های عمودی هستند، نیز از گزینه های مناسب برای افراد کوتاه قد به شمار می آیند. در انتخاب لباس های راه راه باید به این نکته توجه داشت که بهتر است که خط های عمودی بسیار باریک باشند.

اهمیت انتخاب رنگ برای لباس افراد کوتاه قد

لباس رنگ تیره

انتخاب رنگ لباس مناسب برای افرادی که دارای قد کوتاهی هستند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نکته قابل توجه آن است که بایستی سعی شود تا تنها در استایل یک رنگ به کار برده شود تا موجب خطای دید شود و فرد را کشیده تر نشان دهد. استفاده از رنگ های تیره هم مناسب است ولی در صورتی که فرد لاغر باشد، می تواند از تمام رنگ ها استفاده کند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست