لباس مناسب فصل پاییز باید لباسی باشد که علاوه بر زیبایی از ضخامت و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا بتواند از فرد در برابر سرما محافظت نماید. فصل پاییز روزهای کوتاه و شب های بلند و سردی دارد که به همین علت باید لباس های تابستانی را کنار گذاشته و به سراغ لباس های پاییزی رفت. در هر فصل پوشیدن لباس اصول خاص و متفاوتی خواهد داشت که برای خوش پوشی باید به آن ها دقت کرد. برای اینکه بتوانیم در پاییز خوش پوش باشیم در اولین قدم باید جنس مناسبی برای لباس انتخاب کنیم. از جمله پارچه های مناسب شامل چرم، مخمل، جیر، کتان راه راه، پشمی، پنبه ای و فلانل می باشد. این پارچه ها در تنوع رنگی گسترده ای تولید شده اند تا تمام افراد در گروه های سنتی مختلف و سلیقه های متفاوت بتوانند از آن ها استفاده نمایند.

لباس مناسب فصل پاییز با رنگ های تیره

با سرد شدن هوا باید از لباس هایی استفاده کرد که دارای رنگ های تیره هستند. استفاده از این مدل لباس ها این امکان را فراهم می آورد تا نور خورشید بیشتر جذب گردد که در نتیجه گرم شدن فرد را به همراه خواهد داشت. برای اینکه تمام لباس ها رنگ های تیره نداشته باشند، می توان از شال گردن، دستکش و حتی کلاه با رنگ های روشن یا پاستلی استفاده کرد.

از جمله رنگ های تیره که قابل استفاده در فصل پاییز هستند، می توان به رنگ های تیره همچون سرمه ای، آلویی، شرابی، قهوه ای، مشکی، خاکستری، سبز زیتونی، سبز تیره، بژ، قرمز تیره، نارنجی تیره، طلایی، کرمی و برنزی اشاره کرد. این رنگ ها از زیبایی خاصی برخوردار هستند و در موارد متعدد ترکیب آن ها با یکدیگر استایل متفاوتی را ایجاد می کند.

لباس مناسب فصل پاییز

لباس های فصل پاییز

در فصل پاییز بایستی لباس های آستین بلند، پلیور، ژاکت، پالتو و شلوارهای پارچه ای ضخیم، مخمل کبریتی و جین را مورد استفاده قرار داد. همچنین باید از شال یا روسری ضخیم استفاده کرد تا بتوان در برابر سرما از خود محافظت نمود. استفاده از شال و روسری علاوه بر محافظت جنبه تزیینی نیز خواهند داشت.

طرح های لباس مناسب فصل پاییز

طرح لباس مناسب فصل پاییز باید این فصل همخوانی داشته باشد و از همین جهت باید از پوشیدن لباس های گلدار خودداری کرد زیرا این طرح ها مناسب برای فصل تابستان و بهار هستند. بهترین و مناسب ترین طرح برای لباس های فصل پاییز، پارچه های چهارخانه هستند که از همخوانی مطلوبی با پاییز برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست