مناسب‌ترین پیراهن مردانه برای تابستان

  1. خانه
  2. پوشاک آقایان
  3. مناسب‌ترین پیراهن مردانه برای تابستان

پیراهن های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند و هریک از آن‌ها مناسب برای استفاده در شرایط خاصی هستند. یکی از شرایط خاص و مهمی که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، تغییر فصل است. در هر فصلی باید پیراهن مردانه متناسب با آن فصل را تهیه کرد تا بتوان علاوه بر خوش پوشی از بدن در برابر سرما و گرما محافظت کرد. فصل تابستان یکی از فصل‌هایی است که گرمای آن و تابش شدید نور خورشید بسیار آزار دهنده است ولی با پوشیدن لباس مناسب این فصل می‌توان از آن لذت برد. لباسی که برای فصل تابستان انتخاب می‌شود باید شیک و در عین حال سبک هم باشد. در ادامه چند مدل از پیراهن های مردانه ایی که مناسب برای استفاده در فصل تابستان هستند، را نام خواهیم برد که با پوشیدن آن‌ها در فصل تابستان می‌توانید در همه جا هم استایلی شیک داشته باشید و هم گرما آزارتان ندهد.

فاکتورهای مهم در انتخاب پیراهن مردانه برای فصل تابستان

برای انتخاب پیراهن مردانه ایی که بتوان از آن در فصل تابستان استفاده کرد، فاکتورهای مهمی باید در نظر گرفته شود. این فاکتورها شامل رنگ، جنس و مدل می‌شوند. برای انتخاب جنس باید بسیار دقت کرد زیرا بر خنکی و راحتی لباس بسیار تاثیرگذار است. از جنس‌های مناسب برای تابستان نخی، کتان و لنین هستند. مدل پیراهن نیز باید گشاد و راحت باشد و سرآستین و یقه نیز آزاد انتخاب شود. همچنین باید اشاره کرد که انتخاب پیراهن آستین کوتاه نیز گزینه مناسبی است. رنگ پیراهن نیز باید روشن انتخاب شود زیرا پیراهن‌های رنگ تیره نور خورشید را به خود جذب می‌کنند.

پیراهن مردانه با رنگ پاستلی

رنگ‌های روشن بسیاری مانند رنگ لیمویی، آبی آسمانی، صورتی، بنفش یاسی و … گزینه‌های مناسبی برای استفاده در فصل تابستان هستند. به طور مثال رنگ صورتی هرچند در استایل مردانه خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد ولی رنگی است که با بیشتر رنگ‌های پوست هماهنگ است و از جلوه زیبایی هم برخوردار است. این رنگ حالت نیمه رسمی دارد و می‌توان با شلوار جین، کتان و پارچه نیز از آن استفاده کرد.

پیراهن سفید

یکی از بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌هایی که برای فصل تابستان استفاده از آن بسیار توصیه می‌شود، رنگ سفید است. این رنگ از رنگ‌های بسیار پرطرفدار است و هر آقا دست کم یک پیراهن به این رنگ دارد. پیراهن مردانه سفید از استایل کلاسیک برخوردار است و برای آقایانی که به استایل‌های رسمی علاقه‌مند هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این رنگ از پیراهن مردانه به طور کامل نور خورشید را منعکس می‌کند و به همین دلیل فرد با پوشیدن آن احساس گرما نخواهد کرد.

پیراهن مردانه با طرح‌های رنگی و درشت

پیراهن های مردانه‌ای که طرح‌های درشت دارند، به عنوان نمادی از فصل تابستان شناخته می‌شوند. هرچند این مدل از پیراهن‌ها برای پوشیدن در محیط‌های رسمی مناسب نیستند ولی تنوع و زیبایی آن‌ها افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. این مدل از پیراهن های مردانه گزینه مناسبی برای زمان گردش و تفریح هستند.

پیراهن با طرح‌های ملایم و مختصر

طرح‌های ملایم و مختصر از گزینه‌هایی هستند که در فصل تابستان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرح‌های ملایم می‌توان به راه راه، چهارخانه و طرح‌هایی از قبیل را نام برد. طرح‌های ساده و ملایم برای تمامی گروه‌های سنی قابل استفاده هستند و با پوشیدن آن‌ها می‌توان از یک استایل شیک بهره‌مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست