جلسه اتحادیه صنف پوشاک اصفهان پیرامون نمایشگاه مداکس

  1. خانه
  2. اخبار
  3. جلسه اتحادیه صنف پوشاک اصفهان پیرامون نمایشگاه مداکس

نمایشگاه مداکس، اولین نمایشگاه بین المللی هنر، صنعت مد و لباس است که به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد. از دلایل عمده برای برگزاری این نمایشگاه در اصفهان تاثیرگذاری این استان بر صنایع تولیدی نساجی و پوشاک از دیرباز تاکنون است. بدین منظور ستاد برگزاری نمایشگاه مداکس با حمایت و هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه صنف پوشاک اصفهان، کارگروه ساماندهی مد و لباس و همچنین بنیاد ملی مد و لباس ایرانی اسلامی با تشکیل تیم کارشناسی اقدام به برگزاری این نمایشگاه از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند ماه خواهند کرد.

بر این اساس و با توجه به لزوم هم اندیشی و همکاری در تاریخ ۹۷/۱۰/۱۶ در اتحادیه صنف پوشاک اصفهان جلسه ای پیرامون نمایشگاه مداکس برگزار شد. این جلسه با حضور اعضای اتحادیه، فعالان این صنعت و همچنین مدیران ستاد برگزاری نمایشگاه تشکیل شد. در این نشست تمامی دغدغه ها، معضلات و چشم انداز این صنعت در استان مطرح شد و نظرات کارشناسی و تخصصی پیرامون نمایشگاه مداکس برای پیشبرد اهداف و پر رونق تر شدن این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت. در جلسه مذکور مدیران ستاد برگزاری نمایشگاه مداکس به تبیین چشم انداز این نمایشگاه پرداختند و تاکید کردند متولی امر پوشاک در هر استان اتحادیه پوشاک آن استان است.

نمایشگاه مداکس اصفهاننظر اعضای جلسه اتحادیه صنف پوشاک اصفهان در رابطه با نمایشگاه مداکس

رئیس اتحادیه صنف پوشاک اصفهان در این جلسه با تاکید بر اینکه جامعه پوشاک و صنعت مد به برگزاری نمایشگاه های تخصصی در این حوزه نیاز جدی دارد، گفت: حضور در نمایشگاه مداکس فرصتی ارزشمند برای صاحبان صنعت مد و پوشاک است، زیرا نمایشگاه مهم ترین و موثرترین ابزاری است که همه فعالان یک صنعت در فضای رقابتی و تعامل کنار یکدیگر حضور یافته و در نهایت سبب پیشرفت یک صنعت می شوند.

ابراهیم خطابخش اضافه کرد: عرضه محصولات، فناوری ها و نوآوری های روز در فضای نمایشگاه نگاه متفاوتی در روش های توسعه و رونق کسب و کار ایجاد می کند. وی همچنین خواستار حمایت تمام اعضا از این نمایشگاه و حمایت دیگر اتحادیه های مرتبط با موضوع صنعت مد و پوشاک شد.

حسن مختاری، مدیر عامل گروه تولیدی پوشاک تیوا در این جلسه گفت: هر نمایشگاه و رویداد دو بخش اصلی دارد؛ یکی ستاد برگزاری و دیگری مشارکت کنندگان در آن نمایشگاه و رویداد که البته با توجه به شناخت من از تیم برگزار کننده نمایشگاه مداکس، بخش های مدیریتی و فنی هماهنگی های لازم را به نحواحسن انجام خواهند داد. وی تاکید کرد: لازم است صاحبان صنایع مد و پوشاک هم رسالت خود را در بخش مشارکت کنندگان با حضور قدرتمند در این نمایشگاه به بهترین شکل انجام دهند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی مداکس ( هنر، صنعت مد و لباس ) طی روزهای ۹ تا ۱۱ اسفند سال جاری و در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست