پوشاک ایرانی با برند خارجی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. پوشاک ایرانی با برند خارجی

یدالله صادقی در نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از ابتدای طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در تهران و شمیرانات ۶۳۴ مورد بازرسی از واحدهای مختلف در این خصوص انجام شده است که ۴۰ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال ارزش تخلفاتی بوده است که به دستگاه‌های ذیربط ارسال کرده‌ایم و پرونده‌های مربوطه برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ادامه داد:‌ از ابتدای سال جاری در فروردین ماه گشت و بازرسی‌های ما از پاساژها و مغازه‌ها صورت گرفت که در کنار پوشاک ایرانی و مجاز پوشاک قاچاق نیز عرضه می‌کردند و برخوردهای لازم در این خصوص صورت گرفت ولی باید زیرساخت‌های مربوط به جریان عرضه کالا در واردات و صادرات تکمیل شود و سامانه شناسه کالا و کد رهگیری کالا عملیاتی شود تا میزان قاچاق کاهش یابد.

مدیرکل صنعت و معدن استان تهران به مشکلات قاچاق پوشاک اشاره کرد و افزود: بعضی تولیدکنندگان داخلی با برند خارجی پوشاک ایرانی تولید می‌کنند و تحت عنوان کالای خارجی آن‌ها را می‌فروشند.

وی اظهار داشت:‌ در مجموع بیش از ۵۵۰ هزار واحد اقتصادی در استان تهران داریم که بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای اقتصادی استان تهران  ۷۹ هزار و ۱۶۰ مورد پرونده تخلف تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شده و از هر ۱۰ مورد بازرسی دو مورد کشف تخلف داشته‌ایم که ۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال گزارش تخلفات بوده است. مدیرکل صنعت و معدن استان تهران بیان داشت: ۵۶ قلم کالا در استان تهران مورد بازرسی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست