چند استایل مردانه غیر تکراری

لباس های ساده و کلاسیک همیشه به روز هستند و می توان آن ها را در اکثر موارد مورد استفاده قرار داد. این موضوعی است که همه به آن اعتقاد دارند و به همین ترتیب در این مقاله سعی شده به چند استایل مردانه غیر قابل تکراری و همیشه به روز پرداخته شود.

تی شرت و شلوار جین سفید استایل مردانه مورد علاقه استیو مک کوئین

تی شرت و شلوار جین سفید استایل مردانه مورد علاقه استیو مک کوئین

تی شرت و شلوار جین سفید از استایل های مردانه بسیار شیک، ساده و همه پسند است. سادگی این استایل می تواند نگاه هرکس را به خود خیره کند. برای استفاده از این استایل مردانه انتخاب سایه مناسبی از رنگ سفید با توجه به رنگ است. به طور مثال رنگ کرم یا سفید سنگی برای پوست های روشن تر مناسب خواهد بود. این استایل برای نقاط گرمسیری انتخاب بسیار مناسبی است و در محیط های خنک تر می توان به جای تیشرت از بلوزهای آستین بلند، ژاکت و کاپشن های سبک با رنگ مشکی استفاده کرد. بهترین و جذاب ترین الگو برای این استایل استیو مک کوئین است که هیچ گاه این نوع از لباس پوشیدن ولی تکراری نمی شود.

سبک آلن دولن، پیراهن مردانه آکسفورد و شلوار پارچه ای

سبک آلن دولن، پیراهن مردانه آکسفورد و شلوار پارچه ای

پیراهن مردانه اکسفورد از آن دسته لباس های است که هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه می توان از آن استفاده کرد. ترکیب پیراهن مردانه آکسفورد با شلوار پارچه ای استایل بسیار راحت و شیکی است که می توان از آن در موارد مختلفی بهره مند شد. این استایل متداول ترین استایلی است که مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی به آن علاقه مند هستند. مزیت این استایل آن است که می توان آن را به راحتی با انواع ژاکت ها و کت ها ست کرد و خوش درخشید.

پلیور گشاد و شلوار کتان به سبک پل نیومن

پلیور گشاد و شلوار کتان به سبک پل نیومن

پلیور گشاد و شلوار کتان به بهترین حالت ممکن با هم ست می شوند و ظاهر بسیار جذابی را برای فرد به ارمغان می آورند. به علت آن که شلوار کتان از استایل رسمی برخوردار است و پلیور دارای استایل غیر رسمی، ترکیب این دو ظاهر نامتجانسی را تشکیل می دهد که از این می توان از آن برای مکان های مختلفی استفاده کرد.

استایل جیمزدین تیشرت برتون و کت تک

استایل جیمزدین تیشرت برتون و کت تک

تیشرت برتون یا تیشرت ملوانی راه راه از ضروری ترین لباس ها برای هر فرد است که با برخورداری از آن می تواند به راحتی آن را با هر ست کند و از ظاهری مدرن لذت ببرد. ترکیب تیشرت ملوانی راه راه با کت تک استایلی است که از ۵۰ سال پیش جیمز دین مورد استفاده قرار داد و تا کنون نیز محبوبیت خود را از دست نداده است.

پیراهن یقه اسکی و کت چهار دکمه استایل مورد علاقه میشل کین

پیراهن یقه اسکی و کت چهار دکمه استایل مورد علاقه میشل کین

بلوز یقه اسکی از زمان های گذشته تا به امروز از پرطرفدارترین لباس های مورد استفاده آقایان در فصول سرد بوده است. ترکیب پیراهن مردانه یقه اسکی با کت چهار دکمه ساده یا طرحدار ترکیبی غیر تکراری و بسیار زیباست که هیچ گاه از مد نمی افتد. میشل کین این سبک لباس را در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می داد و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرفت. این استایل مردانه، استایل بسیار شیک و منحصر به فردی است که می توان در شرایط مختلفی از آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست