گشایش هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

  1. خانه
  2. اخبار
  3. گشایش هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

گشایش هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با شعار (خوشا مکران و نقش بی مثالش) و با هدف الگوسازی و اهمیت ترویج و تحقق پوشش با سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس صبح روز جمعه ۲۶ بهمن ماه در بوستان گفت و گو آغاز به کار کرد.

در این مراسم علاوه بر صنوف لباس کشور و طراحان، محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی رئیس هشتمین جشنواره مد و لباس، نمایندگان مجلس شواری اسلامی طیبه سیاوشی و سید احسان قاضی زاده، حیدری معاون وزیر، ملاوردی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، کار اندیش معاون حقوقی مجلس و جمع دیگری از روسای اتحادیه ها در این مراسم حضور داشتند.

جشنواره مد و لباس فجرپس از سخنرانی هایی که مهمانان انجام داند، در بخش پایانی ۱۰ نفر از مهمانان ویژه مراسم به شکل نمایدین با برش ربان همراه با گل، هشتمین جشنواره مد و لباس را افتتاح کردند.

هشتمین جشنواره مد و لباس فجر از تاریخ ۲۶ تا ۲ اسفند از صبح تا ۸ شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو به کار خود ادامه خواهد داد و تمام علاقه مندان به حوزه مد و لباس می توانند از این جشنواره بازدید به عمل آورند.

, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست